2017. április 10., hétfő

A Szentlélek arca – Szeretsz engem?

Egy idõ után, azt vettem észre a gondolataimban, mindig ez a kérdés ismétlõdik: “Szeretsz engem?...” Amennyire emlékszem, ez a kérdés fõleg akkor jelentkezett bennem, amikor egymagamban ettem, csendben, a konyhában. Egy ideig csak figyeltem erre a sugallatra, majd egy idõ után válaszoltam rá: “Igen Uram, szeretlek…” Ekkor ez következett: “Akkor kövess engem…” 

Amint késõbb imádkoztam, hogy még többet megérthessek ebbõl és kutattam, hogy mond-e még valami egyebet is a Szentlélek, azt a képet véltem látni, hogy az Úr Jézus megy elõttem fölfele egy hegyre, a sziklák között. Nem volt kereszt a vállán, tehát gondolom, hogy nem a Golgotára vezetett - legalábbis még nem - hanem a Tábor hegyére. De tudom, hogy eljön a Golgotának is az ideje…

(Jn 21:15-17) Miután ettek, Jézus megkérdezte Simon Pétertől: „Simon, János fia, jobban szeretsz engem, mint ezek?” „Igen, Uram – felelte –, tudod, hogy szeretlek.” Erre így szólt hozzá: „Legeltesd bárányaimat!”Aztán másodszor is megkérdezte tőle: „Simon, János fia, szeretsz engem?” „Igen, Uram – válaszolta –, tudod, hogy szeretlek.” Erre azt mondta neki: „Legeltesd juhaimat!” Majd harmadszor is megkérdezte tőle: „Simon, János fia, szeretsz?” Péter elszomorodott, hogy harmadszor is megkérdezte: „Szeretsz engem?” S így válaszolt: „Uram, te mindent tudsz, azt is tudod, hogy szeretlek.” Jézus ismét azt mondta: „Legeltesd juhaimat!”





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése