2012. október 15., hétfő

Éhínség támad

(Mk 13:5-8) Jézus így válaszolt: "Vigyázzatok, nehogy valaki félrevezessen titeket! Sokan jönnek az én nevemben, s azt mondják, hogy én vagyok. És sokakat megtévesztenek. Ha majd háborúkról hallotok és háborús hírek terjednek, ne ijedjetek meg. Ezeknek be kell következniük, de még nem jelentik a véget. Nemzet nemzet ellen, ország ország ellen támad. Némely vidéken földrengés és éhínség támad. De ez még csak a kezdete lesz a gyötrelmeknek.

1996-1997 táján volt egy álmom: Azt álmodtam, hogy a tömbházunk elõtti útkeresztezõdésnél állok és át akarok menni a gyalogátjárón. Látom, amint jobbról, az úton, egy kis rozoga szekér tart felém. A szekér olyan volt, mint amilyeneket a cigányok szoktak összetákolni, hogy guberáljanak. Alacsony volt, rövid és idétlen. Kerekei kisebbek voltak mint egy rendes szekereké. A szekeret egy sovány gebe húzta, szomorúan lógatva fejét. Alig lehetett lónak nevezni, annyira csökött és girhes volt. A bakon egy öregember kuporgott, piszkos, szakadt, fekete posztókabátban és egy kopott, zsíros, báránybõr kucsmában. A kucsmától alig látszott az arca, csak a sûrû bajsza tûnt ki és a szûrõ nélküli cigarettacsikk, a nikotintól megsárgult bajsza alatt...

Amint elhaladt elõttem a szegény öreg a rozoga fogatjával, egyszerre csak történt valami au úton... Mintha az öreg egy rossz manõvert csinált volna és a kis szekér egyszerre keresztbefordult az úton. Ekkor bennem világossá vált, hogy ebbõl nagy baj lesz. Szétnéztem, lám mi lesz ennek a következménye... Vajon egy autó fog beleszaladni a szekérbe?...

Amint néztem az útkeresztezõdést, láttam, hogy az útkeresztezõdésen autók suhannak át. Az autók mind-mind, metalizált, kávészínû amerikai Pontiac-ok voltak. A Pontiac-ok egyre gyorsabban és gyorsabban sohantak át az útkeresztezõdésen, annélkül, hogy baj lett volna. Nem tudom hogyan, de az öreg miatt, egyszerre csak elkezdtek összeütközni az autók és ettõl arrafelé mindegyik autó beléjük rohant. Így aztán, az autók halomba tórlódtak. A tórlódás fokozatosan olyan magas lett, mint a szemközti többház. Aztán fokozatosan elkezdett a roncshalmaz alább csökkenni, majd lassan-lassan eltûnt, és ismét beindult a Pontiac-ok forgalma az útkeresztezõdésenben. Az egész olyan volt, mintha egy filmezõ vette volna fel az egésszet, hoszabb idõ alatt, és aztan felgyorsítva játszodták volna le...

Amint ez a látomás befejezõdött, átmentem az úton a túlsó járdára. Ott találkoztam az egyik munkatársammal és együtt mentünk tovább a göröngyeges útszélen. Ekkor egy szózatot hallottam: „Ebben az idõben, nagyon nehéz lesz azoknak, akiknek nem lesz a kamrában.”

Értelmezés:

Amikor felébredtem, nagyon meg voltam rendülve... Világosan éreztem, hogy a Szentlélek szólt hozzám. A látomást egybõl megértettem. Két kérdés maradt számomra függõben: Mikor lesz? Hogyan lesz?...

Világos volt, hogy nagy nyomorúság lesz és a nyomorúság a szegény emberek igazságtalan elnyomása miatt fog bekövetkezni. A Pontiac-ok rohanásából és ütközéseibõl megértettem, hogy az amerikai modellű, kapitalista, matarialista és individualista gazdasági életõl van szó.

Egy hatalmas és történelmi mértékű krízisen fogunk átmenni, amely közvetelenül fog bennünket érinteni. Továbbá megértettem, hogy a krízis be fog következni, egy darabig el fog tartani és utána egy másfajta világ lesz. A prófécia errõl az idõrõl szól. Arra akar figyelmeztetni, hogy a gazdasági krízist egy sor olyan esemény fogja követni, amely miatt az élet nagyon nehéz lesz...

Nem tudom biztosan , hogy a „kamra” szót, szó szerint vagy átvitt értelemben kell érteni. Amikor 2009-ben eljutott hozzánk a krízis, láttam, hogy az álom valóra vált. Bekövetkezett a krízis. A krízis az Egyesült Államokból indult ki és átterjedt Európára. A krízis a bakszektorból indult, majd érintette a beruházókat és majd elérte az országok költségvetéseit és az egész gazdaságot...

Azt gondoltam, hogy elég lesz ha pénztartalékaink lesznek és a „kamra” szót, nem kell szó szerint értelmezni. De lehet, hogy tévedtem. 2012 október 6-án Regina Collins nővér a tanításában átadott egy próféciát, miszerint az Úr azt mondja, hogy a gyermekei óvják meg magukat az éhinségtõl, amely be fog következni. Hallgasd meg a Lelkinap Regina collins nõvérrel 2012.október 6.  Azt mondta, hogy vásároljunk fel hosszú lejáratú élelmiszereket és töltsük meg kamráinkat és éléstárainkat. A szárazság és a gazdasági krízis miatt, az élelmiszer árak meg fognak növekedni és ami még rosszabb, hogy nem fog lenni elég élelem...




Ez nem egy szektás riogatás, hanem egy prófécia. A Szentírásban olvashatjuk, hogy az elsõ keresztényeket is figyelmeztette az Úr, hogy segítsenek egymáson...

(ApCsel 11:28-30) Elõállt közülük az egyik, név szerint Agabusz, és a Lélek sugallatára elõre megmondta, hogy nagy éhínség fog támadni az egész földön, s ez be is következett Klaudiusz idejében. A tanítványok elhatározták, hogy tehetségükhöz mérten segítik anyagilag a júdeai testvéreket. Ezt meg is tették: Saullal és Barnabással adományokat küldtek a presbitereknek.

A prófécia beteljesedhet vagy sem, attól függõen, hogy az emberek jóra térnek-e vagy sem. De ha arra várunk, hogy beteljesedik-e, akkor már késõ lesz cselekedni. Ezért van a prófécia... 

Mit tehetünk? Tárolhatunk tartós élelmiszereket, mint pl. búza, kukorica, rizs, stb. Tarthatunk házi állatokat, amelyeket levághatunk a megfelelõ idõben. Vásárolhatunk fagyasztó ládát. Vásárolhatunk 3-4 éves lejáratú konzerveket, mint pl. paszuly, borsó, stb. Ránk van bízva... De valójában, saját erőnkből nem tudunk megnenekülni. Csakis az Úr, a mi gondviselőnk tud megmenteni.

Ima: Uram, köszönjük, hogy gondoskodsz a tieidrõl, gondoskodsz rólunk. Köszönjük, hogy mindenben velünk vagy. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése