2012. október 6., szombat

Álmok az egyház szakadásáról

Az egyház valós helyzetét nem a hírek vagy az emberi vélemények határozzák meg, sőt nem is az egyházi közlemények, hanem Isten ígéje, ami soha meg nem csal és a Szentlélek, az Igazság Lelkének megvilágosító ereje, Aki felfedi az igazságot és az idők jeleit a tiszta szívű hívőknek. És ez nem valamiféle neoprotestáns, önkényes szentírás értelmezés, hanem egy hitben való ráhagyatkozás a Szentlélek sugallataira. Ezeknek a sugallatoknak hiszünk ugyan, azonban soha nem lehettünk biztosak a részletek alakulásában...

Már az ószövetségi írásokban meg vannak írva mindazok a viszontagságok, amelyeken át kell mennie az egyháznak utolsó időkben. A Bírák könyvében, az Izajás könyvében, vagy a Dániel könyvében, több helyen meg van jövendölve Izrael és Jeruzsálem pusztulása az utolsó napokban... Ezek a jövendölések, lelki síkon, a keresztényekre és az Egyházra vonatkoznak. Az újszövetségi írásokban is megtaláljuk ezeket a jövendöléseket az evangéliumokban, Szent Pál leveleiben és a Jelenések könyvében. A kérdés az, hogy mikor fog bekövetkezni mindez a pusztulás. Ezek felismerésében a Szentlélek segít, mert a Szentlélek feltárja a tiszta szívű hívőknek az idők jeleit. Isten kinyilatkoztatja övéinek terveit és az Ő igazságát, amint Ábrahámnak is kinyilatkoztatta Szodoma pusztulását (Ter 18:17). Az Igazság Lelke feltárja előttünk az eljövendő dolgokat (Jn 16:13)...

1. 1996 táján imádkoztam a főegyházmegyei zsinattal kapcsolatosan. Ekkor a Szentlélek a következõket mutatta meg nekem egy álom által: 

Egy gyönyörű zöld mezőn találtam magam és egy üres fürdőkádban álltam. Mellettem egy fehérköpenyes egészségűgyi nővér állt, hogy megfürdessen engem. Az ég színtiszta volt, felhőtlen és gyönyörűen kék. Amint a kék eget néztem, egyszer csak azt látom, hogy egy óriási, méltóságteljes, hasonlóan kék zeppelin lebeg az égen. A látvány leírhatatlanul szép volt. Amint figyeltem a zeppelint, egyszer csak azt vettem észre, hogy a közepénél van egy összekötő, csapszeggel ellátott csatlakozás, mint a vonatszerelvényeknél. Ez a csatlakozás meg a csapszeg, egy idő után elkezdett magától izegni-mozogni és félő volt, hogy kiesik a csapszeg és a zeppelin kettétválik... Nemsokára ki is esett az összekötő csapszeg és a zeppelin kettévált. A zeppelin első fele, ahol a kormányrúd volt, eltávolodott balra és a hátsó fele jobbra. Amikor a zeppelin első része elérkezett az ég bal szélére, áthatolt az égen. Amikor áthatolt az ég függönyén, a körvonalai olyanok lettek formára, mint egy óriási cethal körvonala, és a körvonala fényszikrákat szórt. Ekkor, ez a cethal fájdalmában akkorát bőgött, hogy az egész ég és föld beleremegett... A bőgése olyan volt, mint a borját elveszítő megsebzett bálna bőgése...

- Az álom értelme szerintem: A zöld mező Isten ígéjének legelőjét jelképezi ( Jn 10:9). A kád és a mosdató egészségűgyi nővér pedig Isten kegyelmét, a Szentlélek mosdató és gyógyító művét az életemben (1Kor 6:11; Tit 3:5). A zeppelin az Egyházat jelképezi ( Lk 17:26, 1Pét 3:20), a zeppelin kék színe, meg a kék ég, a hajó isteni jellegére utal. Ez az égi hajó valamiféle rettenetes szakadáson megy át. A bal felé haladó kormányrúdas rész az, amely a krisztusi felhatalmazást és a kormányzási jogot birtokolja. Erről leszkad az Egyháznak mintegy fele, ami hatalnas veszteséget jelent... Tehát, ha a prófécia igaz, akkor a mi időnkben, mialatt a Szentlélek megtanít Isten ígéinek titkaira, megmosdat és meggyógyít lélekben, hogy alkalmas legyek Isten országáért munkálkodni, az Egyház, egy eddig nem tapasztalt drámai szakadáson fog keresztülmenni. Az Egyház egy nagy szakadást és pusztulást fog megélni. Jaj a leszakadt résznek... Ez lehet a nagy egyházszakadás vagy aposztázia, de mindenképpen erősen nagy lesz a veszteség... Feltételezem, hogy ez az az elpártolás, amelyről Szent Pál beszél, amely megelőzi az Antikrisztus színrelépését:

(2Tessz 2,3-4) Semmiképpen meg ne tévesszen valaki titeket, hiszen előbb be kell következnie az elpártolásnak, és meg kell mutatkoznia a bűn emberének, a kárhozat fiának, az ellenségnek aki mindenek fölé emelkedik, amit Istennek és szentnek neveznek. Sőt, Isten templomában foglal majd helyet, és istennek akar látszani.

2. Valamikor 2013-2014 táján, a feleségem, rövid idő alatt, kétszer is ugyanazt álmodta: 

Sok emberrel volt kint egy réten a félhomályos alkonyatban. Egyszer csak megjelent az égen egy óriási hajó. A hajó fekete volt és az alja lapos, mint egy teherszállító uszálynak. A hajó egyre közeledett és az emberek feje fölé ért. Olyan nagy volt, hogy a lapos alja az egész eget eltakarta. Az emberek megrettenve nézték az óriási hajót és amint nézték, az egyszerre csak elkezdett a közepe táján keresztbe össze-vissza repedezni. Majd lassan a hajó kettétörött. Mivel a hajó ereje az első felében volt, a leszakadt hátsó része elkezdett darabokban a födre zuhanni... A földre eső darabok egyre csak hulltak az égből, mindent és mindenkit odanyomva... Az emberek fejvesztve menekültek, hogy rájuk ne essenek a zuhanó roncsdarabok. Nagy volt a katasztrófa és a pusztulás...

Az álom értelme szerintem hasonló az előbbihez: az egyház egy része, a hátsó fele, ekszakad az isteni küldetéstől. Ezért, ez a rész leszakadozik, és mivel elhagyja isteni küldetését, a földre zuhan és sokak romlását okozza...




Később, valamikor 2022-es év utolsó napjaiban, Benedek emeritusz pápa állapotáról és az egyház dolgairól beszélgettünk a feleségemmel. Egy pár nap múlva rosszat álmodtam, amit a korábbiakhoz asszociálok: 

Egy trónust láttam. Arra gondoltam, hogy ez Dávid trónja lehet. Ráült a trónra egy nagyon szép fiatal nő selyem ruhában. Ekkor valamiféle gonosz emberek, ravasz csellel, egy hegyes valamivel átütötték hátulról a trónust és a rajta ülő úrnő ágyékát alulról. Az úrnő ekkor fájdalmában felállt a trónról, néhány lépésnyit tántorgott, majd előttem, háttal a földre zuhant. Láttam elől, az ágyéka táján, hogy a vér átázik a selyemruhán keresztül... Iszonyattal néztem, amint szótlanul vonaglott fájdalmában, majd rövidesen kilehelte lelkét. Amint elszörnyedve felemeltem a tekintetem, tőlem jobbra, egy nagy oszlopot láttam a földre döntve és a végénél egy fiatal férfi állt egy kivont, kétéllű palossal a kezében. A kardot hegyével lefele tartotta maga előtt, mint aki a dolgát már elvégezte...

-Az álom értelme szerintem: A fiatal nő az Úrnő, vagyis az Egyház (2Jn 1,1). Gonosz emberek, ravaszul, csellel megölik az Úrnőt, ott sújtva őt ahol a legbecsesebb, hogy ne szülhessen többé (keresztség szentsége, a hit továbbadása). A kidöntött oszlop egy fontos egyházi személy lehetett, aki meghal (a fa ott marad ahová dől, Préd 11:3). A fiatal férfi a palossal, a halált hozó angyal. Pár napra rá, meghalt Benedek pápa...

Ima: Uram, növeld bennünk a hitet, hogy megállhassunk ezekben a nehéz idõkben. Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése